BTK’ye nasıl ulaşırım?
Kayıp/Çalıntı bildiriminde bulunmak için cihazın 15 haneli IMEI numarasının bilinmesi ve bağlantının yasal sahibi olan kişinin aşağıdaki işlemleri yapması gerekmektedir: e-Devlet Kapısı veya BTK Bilgi ve Bildirim Merkezi (Tüketici İletişim Merkezi-120) kanallarından biri üzerinden bildirimde bulunulması gerekmektedir.
BTK müşteri hizmetleri 24 saat açık mı?
Ülkemizin siber sınırlarını korumak için yerli ve milli ürünlerimizle 7 gün 24 saat çalışmaya devam ediyoruz.
BTK aramak ücretli mi?
800’lü numaralar, arayan kişiye herhangi bir ücret yansıtılmayan ve maliyeti 800’lü numaranın sahibi tarafından karşılanan numaralardır. 800 alan kodlarını arayan kullanıcılar bu aramalar için ücretlendirilmez. 800’lü telefonlar, ödemeli telefonlardan uzun mesafeli…
BTK onayı nasıl yapılır?
Abone olduktan sonra dijital sözleşmenizi imzalamanız gerekmektedir. Dijital sözleşmenizi imzalamak için İnternet bankacılığı üzerinden E-Devlet’e giriş yapın. Ana sayfadaki arama butonuna BTK yetkilendirmesini girin ve arayın.
BTK müşteri hizmetleri nasıl aranır?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi’ni (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.
Kayıt dışı olduğu tespit edilen IMEI nasıl açılır?
Kayıtlı olmayan IMEI ne anlama geliyor? ❓ IMEI bilgilerinin değiştirildiğine (klonlandığına) dair yasal bir uyarı aldıysanız endişelenmeyin. Cihazın gerçek sahibi olduğunuzu kanıtlarsanız, tek bir hatla eşleştirerek kullandırabilirsiniz.
BTK şebeke ne zaman gelir?
Yıllardır telefon sektöründe olan Bahtiyar Kurt, “IMEI kaydından sonra şebekenin çökmesi normaldir. Bir süre sonra şebekeniz 24 ila 72 saat sonra tekrar eski haline gelecektir. Gelmezse BTK’yı 120’den aramalısınız. Sisteme giriş süresi veya onay süresi nedeniyle biraz zaman alabilir.” dedi. 11 Temmuz 2023
BTK şikayet edince ne olur?
Şikayetiniz, hizmeti aldığınız satıcı/sağlayıcı tarafından Tüketici Şikayet Yönetim Sistemi (BTK) üzerinden 10 iş günü içerisinde cevaplandırılacaktır. Verilen cevapla sorun çözülemezse tüketici 10 gün içerisinde işletme çözümüne itiraz edebilir.
BTK bir devlet kurumu mu?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu’nun EK-III’ünde yer alan düzenleyici ve denetleyici kuruluşlar arasında yer alan, kamu tüzel kişiliğine sahip, idari ve mali özerkliğe sahip, kanunla verilen görevleri yerine getiren ve yetkileri kullanan bir kuruluştur.
444’lü hatları aramak ücretli mi?
444 numaralarına yapılan aramalar tüm operatörler tarafından şehir içi arama olarak ücretlendirilir. Ayrıca Ev Avantaj, İş Avantaj, Public Private ve İşyerim Esnafa Private tarifelerine sahip Türk Telekom aboneleri, paket dakikalarıyla 444 numaralarını herhangi bir ek ücret ödemeden arayabilir.
BTK kaçtan kaça çalışıyor?
Genel merkezimizdeki çalışma saatleri geçici olarak 10:00 – 16:00 olarak belirlenmiş olup, en az 45 kişi düzenli olarak çalışmaya devam edecektir.
BTK neye bakar?
5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu kapsamında hizmet veren Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, aynı zamanda 5809 sayılı Elektronik ve Haberleşme Kanunu kapsamında telekomünikasyon sektörünün denetimini, düzenlenmesini ve genel teşkilatlanmasını üstlenmektedir.
Telefon BTK sorgusu nasıl yapılır?
Cihazınızı kaydettirmeye uygun olup olmadığınızı kontrol etmek için bağlantıyı kullanabilirsiniz.
BTK E-Devlet onaylı mı?
Değerli yakınlarımız, e-devlet profilinizde belgeleriniz görüntülenmiyor.
E-devletten e-sim onayı nasıl yapılır?
TURKCELL UYGULAMASINDAN; Aktif siparişin üzerine gelin ve “e-Devlet ile Etkinleştir” butonuna tıklayın. Telefonunuzun kamerasıyla SIM kartınızda “899001” ile başlayan barkodu tarayın. Kimliğinizin önünü, arkasını ve yan tarafını tarayın. Otomatik olarak e-Devlet üzerinden onaya yönlendirileceksiniz.
E-devletten IMEI kaydı yapılan telefon ne zaman açılır?
Yurt dışından satın aldığınız telefonda çift SIM kart varsa süre 240 güne veya 120+120 güne kadar uzayabilir. Söz konusu gün sayısı Türkiye’ye giriş tarihine bağlıdır. Yani cihazınızı açmazsanız ancak Türkiye’ye giriş yaptıysanız ilgili süre sayılmaya başlar.
Para iadesi yapılmazsa nereye şikayet edilir?
Şahsen veya avukat aracılığıyla; tüketici hakem heyetlerine başvurular şahsen, posta yoluyla veya Tüketici Bilgi Sistemi (TÜBİS) üzerinden elektronik ortamda yapılabilir. Bu konuda tüketici hakem heyetlerine sözlü başvuru mümkün değildir.
BTK e-Devlet onaylı mı?
Değerli yakınlarımız, e-devlet profilinizde belgeleriniz görüntülenmiyor.
BTK kaçtan kaça çalışıyor?
Genel merkezimizdeki çalışma saatleri geçici olarak 10:00 – 16:00 olarak belirlenmiş olup, en az 45 kişi düzenli olarak çalışmaya devam edecektir.